Wednesday, June 07, 2006

Bulut Diyalogları 4

Bulut Diyalogları 4
Ben: Bulut, benim en çok sevdiğim insanlar kim, biliyor musun?
Bulut: Kim?
Ben: Bulut, Emek, Nihan, Fahri,.... Senin en sevdiğin insanlar kim?
Bulut: KENDİM, eee... Emek, sen, Nihan. Fahri . . .

Arabada eve gidiyoruz gene. Bir kavşakta tam diğer yola çıkarken karşı kaldırımda bir kedi görüyoruz. Ben daha “Bulut, bak kedi ...” demeden Bulut atlıyor: “Baba, kediye basma tamam mı?” “Neden oğlum?” “Kedi pis olabilir çünkü...” Bir kaç gün sonra da güvercinler vardı yolda. “Baba güvercinlere basma oldu mu?” “Tamam olum basmam”. “Basarsan haber ver tamam mı?” “Veririm oğlum”. “Çünkü basarsan güvercin annesine Şenol amca üstüme bastı diyebilir” “Evet oğlum”

Anlamışsınızdır, kediye basma, kediyi ezme demek.


Yine arabada gidiyoruz. Bulut ve Emek arkadalar. Konuşurlarken Bulut’un yüz ifadelerini göremediğim için çok şey kaçırıyorum aslında. Durduk yere başlıyor:
-Anne Atatürk öldü, di mi?
-Evet oğlum, öldü.
-Ama kalbimizde, dimi?
-Evet oğlum.

Emek:Bulut seni çok seviyorum, o yüzden de çok öpmek istiyorum.
Bulut: On kere mi öpmek istiyorsun?
Emek: Hayır, daha çok...
Bulut: İki metre mi?

Emek: Bulut bak, kendime yeni çanta aldım?
Bulut: Adı ne?

3 Comments:

Blogger mAvi aDa'Nın güNcEsi said...

bulut gibi görebilmek güzel olurdu dünyayı..

su olsam bulut olsam keşke :)

6:05 AM  
Blogger Özge Başağaç said...

Oğlunuz çok mantıklı konuşuyor farkında mısınız? Keşke büyüdüğümüzde bile herşeye böyle sade bakabilseydik. Hayat çok güzel olurdu gerçekten.Son yorumuna çok güldüm ama "adı ne?" :)

6:11 AM  
Blogger mahlukat-ül vahşi said...

ya benim en sevdiğim insanlar, bulut, bulut'un kendisi ve bulut'un tamamı ve annesi ve babası

6:30 AM  

Post a Comment

<< Home