Tuesday, December 04, 2007

Bulut Diyalogları 7

Bulut Diyalogları 7

Emek koluna düşen saçı Bulut’a gösterir.
-Bulut bak, saç.
-Beyaz olan mı?
-Evet.
- O saç beyaz mı?
- Evet.
- Yaşlandığın için mi?
- Evet.
- Sen kaç yaşındasın?
- 38.
- 38, 39, 40 41, 42, 43…
- …
- 44, 45, 46, 47, 48.
- …
- 48 yaşına geldiğinde öleceğini düşünüyor musun?
- Hayır, ben daha uzun yaşamayı düşünüyorum
- 48, 49. Peki, 49 yaşına geldiğinde ölecek misin?
- Daha da uzun yaşamayı düşünüyorum.
- …..
-…..
- Babam da yaşlanıp ölünce bütün görevleri benim yapmam gerekecek.
- Ne?
- Babam da yaşlanıp ölecek, sen de yaşlanıp öleceksin ya, o zaman görevleri benim yapmam gerekecek.

O ana kadar gülmesini zor bastıran Emek kahkahayı patlatınca Bulut bozulur ve konuşma biter. Daha sonra söz konusu görevleri merak ettiğimiz için konuya tekrar girdik.

- Bulut!
-Efendim, anne.
- Hani, babam da, sen de ölünce bütün görevler bana kalacak demiştin ya. Bu görevler nedir oğlum?
- Bilgisayarda oyun oynamak, kendi kendime banyo yapmak ve yemek yapmak gibi şeyler yani.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home